until it's cheap

Hwejj.. ;p

Ett ord; paddling
Behöver jag säga så mkt mer? :( Var typ det jobbigaste jag gjort, fast dock var hemvägen roligare när man var tre ;) och varför vi gatt paddla tre det var för att på "dit-vägen" så tog det tre timmar för oss.. ;p

Jag satt längst fram på hemvägen, Evalena i mitten och Jens längst bak, och jag skulle skrika om jag såg en sten eler ngt. Jag skrek oftast när vi hade kört förbi dom, så jag var inte till mycket hjälp(a)

Varje sten vi körde på, så skrek Jag, Evalena och Jens, och lla skrek som tjejer ;) men lite roligt var det iaf!

Just nu sitter jag här och funderar på att springa, fast har nyss fikat så ska kanske vänta ett tag.. Äsch, vi ser väl ;)

GRATTIS MAMMA :)

oj, blev ett ganska långt inlägg.. :p
Postat av: lillsinup

hahahahah, asså hemvägen! hahah

2010-06-09, 21:41:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: