i'm not easy to handle

Hw'ej!

Somsagt, dålig uppdatering pga sommarlov ;p
Fast fattar inte varför jag inte skriver, har typ inget annat för mig.. (a)

Det har bara regnat hela lovet men när man vakna idag vare sol ;o
Då passa jag på att springa me hunn :)


hah, skitfin bild, iknow

Det har även varit kulturnatta:) den tillbringade jag med penis, kenny och älsk lite:)
Det jag tycker var grymmast var ju gitarristen på typ 60+ som försökte "vara ung".. Haha, helvetet vad vi skratta!


Har även varit på dop, kusin Thereses barn Manfred döptes :)

Efter det var fika så tillbringade jag och Sabina våran tid med lilla Larsson:)


Han fick även plats i Sabinas handväska;)

Nä, nu ska jag gå och äta ngt tror jag, börjar bli lite hungrig(a)
hejsvjes!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: