boomboom

Hej! Usch, jag skäms, för att jag inte har skrivit på en vecka, haah ;]
Men har inte haft tid, plus har varit hos farmor ;p

Iaf så gör jag väl som sist och visar lite bilder på vad jag har gjort dessa dagar; :)


variot med några sötnosar som ja hitta ute ;),


varit ute med Exxo och hittat det här.. ;s


varit på folkrace, fast körde inte :(,


jag ahr även hunnit bli rädd för Jonna.. ;p


fiskat (min fångst! :))


åkt båt, och sedan "bergsklättrat" upp till grottorna i bergvattenberge :),


ridit ;p


ätit vattenmelon i massor, och även mktmkt mer, ;D

Just ja, får inte glömma, har varit med älsklingen oxxåå =)

Nä, nu ska jag försöka ringa till Penis och väcka henne som jag egentligen skulle gjort för en timme sen men hon vägra ju vakna :( aja, vi hörs!


(och nu avslutar vi med en egobild ;])

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: