and you look for a place to hide

Hej!..

Ikväll har vi tillbringat kvällen hos ErikPerik och det var mkkkt trevligt:)
Sen kom söt och hämta oss och det tackar jag för! Annars hade vi måste cykla väldigt långt ;o

Det finns två olika sorters kärlek, eller två olika sätt att säga "jag älskar dig" och mena det. Dig älskar jag som kompis och kmr alltid göra det, speciellt efter det du har berätta ikväll, och dig med, men dig.. Dig älskar jag mkt, jag vill vara med dig hela tiden och jag vet inte hur jag ska ta itu med det, för egentligen finns det inga problem men efter vad jag har varit med om så känns det som att det ska finnas hur många problem som helst.. Jag kan inte förstå hur du kan tycka om mig, men jag är bara glad att du gör det, du ska veta hur mkt bara det betyder för mig. Du vet vem du är och älskar dig.

Jag älskar också dig min bästa vän.




Och du, det är bara att du hör av dig, jag ställer upp för mina vänner ska du veta. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: