myweekend

Hejj!..

Sommarlov, sommarlov, jag älskar dt!:)

Jag har inte haft tid att skriva så mkt, har nästan inte ens suttit vid datorn.
Iallafall, i helgen har jag hunnit med både dnasgala och folkrace :)

På lördagen körde jag folkrace och kom femma i b-final, sen for jag hem och fixade till mig och tog bussen tillbaka till Vilhelmina med Sabina, Evalena, Erik och Söder :)
- åt pizza
- gick iväg en sväng till nån Emil
- for på dansgalan :)



+ igår var jag typ med älsk hela dagen, fast for och åt pizza mitt i allt (a)
jag tkr inte pizzan på nya pizzerian var speciellt godare än på vanliga pizzerian..

Har även hunnit måla bilen!:)



Och nu slänger jag bara upp en "nyvakenbild" och en outfit, vene vrf (a)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: