you've been down thesame road

Okej, tog inte så lång tid men..
..10 sanningar som typ ingen vet om mig: (tror jag)

1. Jag borstar nästan alltid tänderna i duschen

2. Jag brukar sitta och tycka synd om mig själv, även om det är jag som gjort fel, fast inte alltid

3. Jag har slutat att duscha med lampan släckt för jag har blivit mörkrädd [:

4. Jag är en dagdrömmare. Tänker om fantiserar alltid om det jag vill ska hända, eller det som har hänt (därför jag kan vara borta ibland)

5. Jag har aldrig smakat makrill

6. Även fast jag är mörkrädd ska det helst vara så mörkt som möjligt i rummet när jag ska sova

7. Jag blir alldeles utom mig när någon annan håller i min telefon

8. Jag älskar känslan när man gråter, fast inte när det inte går att sluta, men det känns så bra efteråt

9. Jag är falsk, gör saker som jag sedan blir arg på mig själv över eftersom jag inte kan säga nej.

10. Jag vill skaffa familj och en framtid med Fredrik, jag vill vara med honom resten av livet.

Så, ska försöka komma på tio till, för kommer ändå inte ha så mycket att göra i helgen, men just nu ska jag sova, gnatt!;'


Den här bilden tog jag ifjol typ dagen innan min födelsedag, och det slog mig.. Jag fyller år om två veckor! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: