act like a really good guy

Dag 03 - Mina föräldrar.

Min mamma heter Ingela Charlotte Persson och är 41 år. Min pappa heter Erik Urban Lindström och är 42 år gammal. Alla mina kompisar och även de jag inte känner så väl säger alltid att min pappa är cool. Han skämtar väldigt mycket och oftast är det roligt, fast inte alltid som när jag är på dåligt humör. Han kan verkligen vara världens bästa pappa, och visst, lite bortskämd känner jag mig som har två folkracebilar och en skoter, fast jag tackar! Det som kan vara jobbigt med dig pappa är att du upprepar saker man ska göra 369 gånger, som om man ska hem efter skolan och gå ut med Exxo. Eller när man frågar en Ja/Nej fråga och du ska jämt babbla om tusen saker innan du kommer till svaret.
Mamma du känner mig nästan för väl, och jag har märkt själv hur lik jag har börjat bli dig. Även fast du ser ut (utan att du tänker på det förstås) så är du hur snäll som helst. Vi bråkar nu och det och det är verkligen det värsta som finns, fast det brukar lösa sig ganska snabbt. Du är som en vän som jag kn berätta saker för, NÄSTAN allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: