torsdagkväll

Dag 05 - Vad är kärlek?

Kärlek för mig är bland det bästa som finns. Jag skrev en uppsats om kärlek på skolan som jag redovisade muntigt, och det var min syn på kärlek.
Kärlek är en känsla som inte går att beskriva. Det är något man måste uppeva själv för att kunna förstå innebörden. Det finns olika ssorters kärlek. Jag älskar min familj, de finns jämt där för mig, men jag r inte kär i dem. Jag älskar min Fredrik på ett sånt sätt jag aldrig har älskat förut. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom. Min vänner älskar jag också, de betyder så enormt mycket.
Alla har/känner kärlek på ett eller annat sätt, och jag tycker varje mäniska förtjänar det, än vad de väljer att göra för handlingar. Som sagt, kärlek är det bästa som finns, även fast den gör oerhört ont ibland.

Är hos älsklig nu och det är lucia imrn, roligt men orkar inte kliva upp så tidigt. Morgonkvällen blir nog bra :)

Jag älskar dig, och det vet du :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: