the only one that i like

Dag 01 - om mig.

Jag heter Sanna Margareta Lindström och bor i Åsele. Har en familj på fem st där jag, bror Pontus, syster Jonna, mamma Ingela och pappa Urban ingår, och vi har även en hund. Jag har underbara vänner som finns där för mig när jag behöver dem som mest, och jag har även en underbar man vid namn Fredrik. Hmm, what else? Jo, jag går i nian och har inte bestämt vilken gymnasium jag ska gå än.
Enligt mig så finns det fem saker som är det bästa man kan göra i livet, och de är;
- äta
- sova
- duscha
- åka bil
- mysa
Jag gillar att ungås med folk, och försöker alltid vara positiv, även fast det inte alltid går. Jag vill bli känd som den glada när folk tänker på mig.
När jag blir stor så vill jag bli brandman (eller kanske brandkvinna?) eftersom jag älskar äventyr!

Så, det var lite..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: