sweeeeeeeeet

Dag 16 - Min första kyss.

Haha åh jag minns det så väl, om det nu är den jag tänker på. Det var med Mattias Olofsson i min klass. Vet inte hur gammal vi var, trean kanske? Iaf så var vi på folkan med Emelie och Oskar tror jag. Inne på Emmas kök har dom sånna här draperier på scenen och jag minns att vi stod bakom en sån, jag och Mattias. Emelie och Oskar sa att vi skulle pussas och om jag inte minns fel så lovade dom att dom skulle göra det sen. Iaf så gav vi varann en snabb puss, och efter det sa jag ngt elakt.. Haha jag sa "du hade lite torra läppar" sen ngt om lipsyl, och så dum som jag var tänkte jag ju itne på vad jag hade sagt! Haha alltså.. ;p


Haha det var som när vi sovde hos Erik och du var skitsur när jag vaknade på morgonen för att jag hade preja ut dig..!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: