paperplanes

Nu blir det några svar!

Hur lyckas du ha så jävla fint hår?;o
hhah, tack tycker inte jag men.. tupera?;p

Varför är du så snäll^^,
för då är alla andra de också ju! : D sen så är det roligare när folk är snäll:)

så ja får inte komma imorgon eller :O
hah erik, vem har sagt det? :p

vad är det galnaste du gjort ?
hm, ingen aning faktiskt.. kankse var närknuffat en tjej så hon slog till mig, trodde jag var större än vad jag var.

vad ska du gå för gymnasium?
Jag funderar på frisör i Lycksele som första val och resturanglinjen i Vilhelmina som andra! :) dock har jag inte kollat på alla skolor jag ska än, så jag kommer säkert ångra mig tio gånger till.

vad ville du bli när du var liten?
Jag ville bli popstjärna, precis som Britney Spears ;)

gillar du elefanter? ;)
lite, dom är söt :)

så, får väl se om det kmr fler frågor.. ;p
Nästa inlägg ikväll så ska jag berätta 10 sanningar om mig själv som nästan ingen vet!


guuud, skitgammal bild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: