öl är det godaste jag druckit

Dag 21 - Ett annat ögonblick.

hm, vad ska jag skriva där? Jag kan berätta om en sak som jag tycker var och är fortfarande väldigt pinsam. Det var UG disco och då skulle jag och några andra dricka utan att jag skulle bli upptäckt för jag hade inte blivit det någon gång tidigare. Ungefär en halvtimme innan jag skulle hem, halv tolv kanske så spydde jag. Där brast allt och jag tänkte bara "helvete". När väl min pappa kom så skulle jag fråga om vi kunde skjutsa hem Evalena så jag kunde hämta mina saker också. Han hörde inte första gången så jag sa det igen. Allt gick bra och han hade inte sagt något under hela bilresan, men just när jag skulle kliva ur bilen hemma så sa han "vad har fröken druckit ikväll?" och så dum som jag var så sa jag "EN klunk öl". Hah, sen blev det några fler klunkar osv. När jag kom in så minns jag att det enda mamma sa när hon kollade på mig var "herregud". Jag stod där och tillslut sa dom att ja skull gå och lägga mig, och jag blev typ lite smått sur för när jag kom upp på rummet så slängde jag iväg väskan jag hade haft. När jag la mig så kände jag hur det vände sig i magen så jag gick ner för att spy, men då kom det inget, så jag sa förlåt till pappa och när jag kom upp så sa jag förlåt till mamma.

Haha, åh det var så pinsamt! Jag vet inte varför men jag skäms lite smått.


Haha inga kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: