mondayy

Dag 02 - Min första kärlek.

Jag vet inte riktigt vem som var min första kärlek, men jag tror det är ungefär tre st.
- Jag minns i ettan så var jag jättekär i Jens, och jag frgade chans på honom, och då sa han nej. Ngra dagar efter var han tillsammans med Emma Brink i min klass, och jag minns hur avundsjuk jag var. ;)
- Min andra som jag anser var min första var Mattias. Jag var kär i honom ändå sedan trean. Jag tror det var i trean eller fyran jag blev "ihop" första gågen. Vi blev tillsammans och gjorde slut några gånger, och sista gången tror jag var i sexan.  En gång var vi på pyjamasparty hos Erik och då sovde vi i samma säng, men han var jättesur på mig när vi vaknade och sa typ "du har prejjat ut mig hela natten". Jag skämdes något.
- Min allra första riktiga kärlek var nog André. Det var ett seriöst förhållade, och vi var tillsammans i mer än ett år, nästan tretton månader. Det är ungefär nio-tio månader sedan nu.

Är hos älskling nu så har ingen bild att läggai nu, ska snart gå och sova, gnatt :)
Postat av: emmab

HAHAHAH jag minns hur avundsjuk du va! Det va ju fan roligt :P

Eriks pyjamaspartyn va skitroliga! (Y) :D

2010-12-08, 15:51:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: