lika bra att börja gå

Så! Nu är det måndag och jag har nte skrivit på heeeeele helgen, ja vet!

Först vare jul, och våran tomte fick en whiskey. ;)
Sen bleve Juldagen och då for jag till Charlotte för älskling var där, och myste med han tills typ halv fyra då jag for hem. Efter det for vi till Västansjö och åt, sedan for jag tillbaka till Åsele till älskling, och vi tillba'ringade mycket tid på garaget, och efter det for vi till Charlotte igen. Vi somnade inte förrän efter två nån gång den kvällen, och tjugo över fem gick mitt larm morgonen efter..
Det var bara att kliva upp pch sedan väcka älsk vid typ sex. Fattar inte varför jag klev upp så tidigt?! Iaf så blev det Storuman men tyvärr gick det inte så bra, så vi for hem. Jag for till farmor och farfar och åt och sedan så for jag till älskling igen, och gick hem efter halv tolv nån gång!




Haha glajjorna!

Nä, nu ska jag ringa till tatuerarn och se om han har nån tid, hejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: