kortkalsonger

Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

Hm, jag vet inte när. Jag tror det var i år på ett sätt eftersom på morgon blev jag väckt med fika på sängen, fast utan Pontus vilket kändes konstigt. Sen så var det väldigt många som sa grattis, och på kvällen for vi till Långvattnet. Gud så skönt det var! Vi, fyra st ungdomar, mitt ute i ingenstans, i en helt egen stuga.. Vi gatt elda för att hålla värmen. När vi hade eldat ett tag kollade jag på termometern och då sa jag "jävlar, det är hela elva grader nu!" och jag minns att vi satt under filtar med jackor och mössor och dubbla tjocksockar, och till och med tofflor. Det måste vi lätt göra om guys!



Bastun får jag inte glömma! Så jävla mys!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: