kaktus

Dag 26 - Mina rädslor.

Jag har inte så många rädslor och det jag är rädd för brukar jag inte tänka på så ofta, eller försöka iaf. Jag är väldigt höjdrädd, men ändå SKA jag hoppa fallskärm har jag bestämt. Jag är också rädd för döden, inte bara lite.. Jag är rädd att jag inte ska vakna upp någon dag, och hur alla andra ska må. Jag är också oerhört rädd för att någon annan ska dö. Jag klarar inte av sådan sorg. Det är som när min gammelmormor dog, jag följde inte med på begravningen eftersom jag visste att jag inte skulle klara av att se hur alla skulle stå där, och sakna henne. När det kommer någon som jag var ännu närmare så ska jag fara på begravingen, och visa mig själv att jag klarar det.

Jag är också mörkrädd. ;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: