hon älskar mig

Dag 13 - Den här veckan.

Den här veckan startade superbra! ;) På måndag så vaknade jag upp bredvid älskling och när vi var vaken så for vi till kusin och Sandra, drack kaffe där. Senare hem till älskling och städade i några timmar.. ;p Dagen efter var det skola, kanske inte så kul men det funkar! Onsdags bråkade jag ganksa mycket, vilket jag inte är stolt över och som verkligen inte var tänkt! Igår (torsdag) så var jag med Evapes efter skolan och på kvällen titta jag på lillasyster som sjöng. Efter det gick jag till bror som inte var hemma, sedan vidare till Charlotte där jag drack glögg och hade det trevligt. :)
Idag fyller jag år och dagen började bra! Ikväll far jag, Evapes, Kricken och Oliv till Långvattnet där vi ska basta och ha det trevligt! :) Imrn blir det kanske algovik med Charlotte och på söndag kmr älskling hem! :)


Haha, det här är första bilden jag tog på Fredrik :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: