heybaya

Nu äre såhär att jag glömde helt bort att skriva igår! ;o
Men nu gör jag två dagar då.

Dag 08 - Ett ögonblick.

Hm, det blir svårt, har faktiskt många underbara minnen! Men kan berätta om första gången jag träffade Fredrik, trodde aldrig det skulle bli ngot då!

Det började med att jag och Evapes var hos en kille, och hade det trevligt. Jag var inne i köket, och då hörde jag hur dörren öppnades och mitt hjärta stannade. Jag frågade vem det var och då sa han "det var bara Svensson". Jag tänkte "jamen då äre ju lugnt". Vi satt inne i vardagsrummet och jag gick och satte på "skin, skin" och jag trodde aldrig han hade hört den men till min förvåning så sjöng han med. Jag satte mig bredvid honom och la armen runt och sjöng jag med. Efter ett tag sa han att han skulle ut och prata med kusin Sabina för dom hade typ bråkat eller vad det var, och då vile jag följa med för hon var min kusin också. Jag stod bakom honom och väntade på att han skulle öppna dörren, och just innan vände han sig om och gav mig en puss, bara sådär. Jag sa inget men blev hur gad som helst, och jag vet inte varför eftersom det var ju typ första gången jag träffade han. Jag minns smaken faktiskt. ;)

Postat av: Charlotte

ja undra vem som är mästerfotografen?

Måste vara en riktigt svensson ;D haha

2010-12-14, 15:57:02 - URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: