hellyeah

Dag 07 - Min bästa vän.

Hm, jag har ju några som är närmast, men den absolut närmaste är Evalena.
Evalena har jag kännt sen jag gick i dagis, och jag vet inte varför, men vi har alltid hållit ihop. Du är en person som vet näst intill allt om mig. Det känns som om när det verkligen gäller, även om du har det jobbigt, så kan du lyssna på varför jag mår som jag gör. Du försöker alltid stötta mig om jag mår dåligt, och ger mig råd om allt. Jag kan prata med dig om precis vad som helst! Du är verkligen en äkta vän, och hoppas det kommer förbli så. Vi har varit med om mycket tillsammans, och det jobbigaste var nog det där med rättegången och det.. Vad kan det var, två och ett halvt år sedan? I alla fall, även fast det var så jobbigt så klarade vi det, tillsammans. Varenda gång jag har mått skit, har du verkligen funnits, och jag ångrar absolut ingenting.

En annan är Kricken. Visst vi umgås inte mycket alls, inte som förut. När vi träffas är vi oftast oseriösa mot varandra, men vi har också haft våra stunder. Till exempel i hammar, det glömmer jag aldrig. Som sagt, även fast vi inte träffas och är med varann bara du och jag så ofta så kan jag faktiskt prata med dig om nästan allt, och då förstår mig. Du pratar om dina problem med mig också, och det är jag glad över. Du betyder grymt mkt! Som jag sa till dig "jag är snäll och ställer upp för dig eftersom jag vill att du ska göra samma sak till mig".

Mamma, dig berättar jag väldigt mycket saker för, fast du måste förstå att jag inte kan berätta allt för dig. När jag inte kan säga en sak till någon annan så är jag så glad att du lyssnar. Det känns skitbra att vi har sån bra relation.

Fredrik, jag kanske inte berättar mycket tankar och känslor för dig, men ändå är du som en bästa vän. För mig är det som att om man är i ett förhållande, så är man på något vis bästa vänner med varandra? När jag väl vill att du ska lyssna, då gör du det.

Jag älskar allihopa, grymt mycket!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: