hej och tack för kaffet

Dag 22 - Det här upprör mig.

När folk tjatar! Haha jag vet att jag är väldigt duktig på det själv, men när man har svarat redan och sedan frågar någon samma fråga typ tre gånger till. Eller när man säger någto som är ganska självklart och ändå frågar dom något helt annat. Jag hatar när man tjatar;p.

En annan sak det är ett ord. Ett ord jag inte tål att nån kallar mig. Ordet Hora är det inte många som verkar veta innebörden av. Hora är en tjej som säljer sig, eller sin kropp. Typ som prostituerad, så vafan har folk för rätt att använda det som skällsord? Jag har fått höra det ordet ganska många gånger när jag gick typ sjuan, kanske därför jag hatar att folk använder det mot mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: