här händer grejer

Hade några frågor jag inte svarat på, så jag gör det nu! :)

Hur träffades du och fredrik?
Hmm.. Jag minns att jag låg i stugan vi har på våran gård och då fick jag ett sms, fast jag visste inte vem det var så jag bad en kompis kolla upp det och då var det han. :) Vi träffades en gång, och då fick jag en puss typ och sen någon vecka senare kanske så träffades vi igen och då hände samma sak innan jag skulle hem. Dagen efter for jag och Sabina till han och då pratade vi skit mkt och sånt, och han följde mig nästan hela vägen hem, och måndagen därefter kom jag till han när jag hade lunchrast, gud va pinsamt det var.. Resten är historia :)

Hur fan gör du för att passa så jävla bra i både blont och brunt hår?;o
Haha, jag vet inte, jag vill jättegärna färga brunt igen, men jag vet inte.. ;p

tycker du om din familj och släkt?
Man brukar säga "familjen är värst" och det är sant, men dom kan göra mig otroligt glad ibland. :)

vem är din bästa vän?
Som jag anser det själv har jag väl många "bästa vänner" men Evalena har jag känt hela livet så hon är en av de översta.. Sen är det samma sak med mamma, Fredrik och Kricken, ni betyder otroligt mkt. <3

Ska lägga in bilder från telefon lite senare, orkar inte just nu! :) så kmr en gammal bild nu,.



Postat av: Booladina

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-03-17, 08:50:08 - URL: http://booladina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: