godkänt

Mina tankar just nu..

..varför har ala börjat skylla på mig är jag inte en har ngt med saken att göra? Visst, jag bir jävligt less på att alla säger olika, men vafan.

..jag är inte speciellt sur, utan det känns bara som pinsamt. Jag trodde verkligen och sen så är det inte så. Jag var riktigt stolt över att jag visste att det inte skulle bli samma sak som sist, men jag hade fel.

..varför är jag inte perfekt? Om jag hade varit det hade jag ju iaf varit nöjd med en sak.

..varför fyller jag bara femton och inte typ sjutton? Eller arton, då hade jag inte behövt bo hemma.

..fast å andra sidan önskar jag att jag var liten ingen, inga bekymmer eller ngt, allt var bara en saga som sakta tog slut.

Jag orkar inte, alla är typ emot mig, och det verkar precis som om ingen vill att jag och Fredrik ska vara tsm, MIND YOUR OWN BUISNESS FUCKERS.
Postat av: Sandra

Äh, man ska inte bry sig så mycket om vad alla andra tycker! :)

2010-12-15, 19:25:43 - URL: http://sandraeriikssonn.blogg.se/
Postat av: Charlotte

jobbigt läge, jag vet MEN

JAG vill att du å lillebror ska va tesammans!

Jag vet hur mkt han älskar dig å ni ä så fina tillsammans :)

2010-12-15, 22:50:56 - URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: