en raggar till borås

Dag 06 - Min dag.

Idag har jag haft en otroligt ba dag kan jag lova! Började att jag vaknade upp bredvid min älskling, gick sedan och sminkade mig osv.. Han for på jobbet och jag väntade på skjuts av Evalena. Vi for på skolan vid sju nån gång och när vi kom dit gick jag och locka håret och alla fixade sig osv. Åtta klev vi på bussen till Samhall och då var jag lucia. Efter det for vi till kyrkan vid nio och sjöng. Efter det så for vi tillbaka på skolan, fikade och hade sedan rast från tio i tio till kvart över tolv.. Efter det fixade vi till oss igen och tio i ett for vi på IOGT. Efter det blev det Åseborg och därefter Blåmesen. Sist var det konsum och efter det for vi tillbaka på skolan, sedan fick vi reda på att vi skulle få pizza! : D
Hela nian for till Silvans och åt, och fick även efterrätt, så mysigt!
Efter det for jag hem och nu känner jag riktigt hur trött jag är!.. Ska nog sova en stund innan jag börjar platta håret osv :)

Ikväll blir det skolan igen klockan sju, Åslia sedan, och sen umgås med folk! Även sova hos älskling :)

Bilder;


Cpbild men.


Tur jag har sån bra kamera!



Nä, nu blire sova!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: