dryyyyg


SENASTE:
Personen du kramade?:
 Fredrik, älskling!
Personen du kysste?: älsk
Personen du tänkte på?: typ konstigt nog Sandra!;p
Personen som sov i din säng?: älskk
Personen du skrev med på msn?: vene, fredrik backlund kanske?
Personen du var med?: älskling
Djuret du köpte? har inte köpt ngt!
Maten du åt?: tacos(a)
Gången du spydde?: hm, typ * dagar sen.

KOMPISAR:
En kompis du saknar: haha seriöst men.. Fabbe! Mysigare får man ju let efter :)
En kompis du älskar riktigt mycket: finns mångaa!

VÄNNER 
 
Din bästa kompis: Flera st
En kompis du glidit ifrån: typ Sofie? Fast var ett tag sen.
En kompis du kommit nära: Phaichit kanske

RANDOM:

Stänger du av mobilen när du sover? aldrig! Eller när Pontus bodde hemma gjorde jag de;p
Biter du på naglarna? Nej, aldrig!

Har du kysst en polis?  näj?;p
Har du någonting att dölja? Inget jag måste, men ngt jag helst döljer.
Kan du baka bröd? mästerkocken själv!
Vet du hur man frostar av en frys?
 naaae, eller vene [:

KÄRLEK:
Har du en kille/tjej just nu?
 jajjamen!
Om ja, Älskar du han? Skojaru? Mer än allt
Hur länge har ni vart tsm?
 Vet inte, snart sju månader tro ja ;o tiden gå snabbt!
Gillar du någon? - jadå :)
Har du haft många förhållanden? -bero väl på, vissa var mer seriös än andra
Vad har du på dig nu? Jeans, två linnen och mammas cardigan(a)

VEM:
vem fick du senast sms av?
Kricken :)
vem tänker du på nu? Jay Smith(a) tyck han kan komma och sjunga för mig!
pratade du senast i telefon med? Sandra
vems hus var du senast i? Kusin&Sandras

vem önskar du var med dig nu? Min man
vem i din skola går dig mest på nerverna? Haha, finns ngra.

VAR:

var går du i skola? Åsele, bästeste!
var är din telefon? snett framför mig
var är din mamma? nere i köket tror jag
var sover du? in my bed, vars annars?
var handlar du mest? hm, ica?
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Det är mammas(a)
vart åkte du senast bil? från älskling hem
var i ditt rum är du? vid datorn?

HAR DU NÅGONSIN:

sovit i en annan säng? ohyes
hånglat på en bio?
 nja, puss
tyckt att din kusin är het? nä, men.. haha söt! fast var liten(a)
sovit naken? yeees
målat om ditt rum? ja :)
dansat framför en spegel? every day ;)
stulit pengar från en kompis? nej
hoppat in i en bil med folk du just träffat? tror jag inte, inte vad jag kmr på;p
varit i slagsmål? mh

smugit ur ditt hus? nej
haft känslor för någon som inte känt detsamma? Haha, ja.
hånglat med en främling? ja, eller visste vem det var men kände inte.

älskar eller saknar någon nu? ja, mkt :(
Postat av: Sabben

tyckt att din kusin är het? nä, men.. haha söt! fast var liten(a)

nu ljug du ju!



Fast var liten? Hallå :O så du var liten i somras då? ;) hahaha

2010-12-13, 22:06:51 - URL: http://sabinalindstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: