be careful

Dag 15 - Mina drömmar.

Haum, har väl inte tänkt mycket på livet, ville ju inte bli vuxen förut. ;p
Jag har mål med mitt liv, och det är att jag ska ha stadig ekonomi så jag kan försörja mitt/mina barn, samt min sambo. Jag vill vara lycklig i mitt liv och inte bara sitta hemma som nån jävla passupp, utan även fast jag blir mamma så ska jag ut på äventyr! Jag ska leva livet fullt ut, och när jag blir gammal ska jag sitta och titta tillbaka och må så jävla bra! Men jag har en dröm.. Det är ngt jag har känt att jag vill göra, och det är att hoppa fallskärm! Så det är något jag absolut ska göra innan jag dör!
Sen är det många andra småsaker jag vill, men först och främst de här sakerna! Sen vill jag gärna vara med Fredrik så länge som möjligt, och vem vet? Han kanske blir sambon jag försörjer. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: