all i want i already have

Åh va mätt ja äh! Jag och pappa skulle fixa middagen och den bestod av vårrullar och min supergoda sallad! I salladen var det bacon och alla goa grönsaker man kan tänka sig. ;)

Haha, jag satt och fundera nu! När jag var typ tolv år så var jag superdesperat efter att ha kille, ganska patetiskt. Jag minns att jag blev medlem på sidor som typ Snuttis osv, för att killar skulle adda min msn! Och det gjorde dom ju såklart. De flesta var mer än fem år äldre, och det var typ desto äldre desto bättre! Jag vet, sjukt. Helst skulle dom ha magrutor, vara typ perversa och såklart se bra ut. Haha, jag var tolv.. Omg.

Haha när jag tänker tillbaka så här så inser jag hur sjukt allt kan vara!;p dessutom blev jag bara intresserade av killar osm bodde typ i söder. Patetiskt.

 
Postat av: katarrinaa

haha åh, jag minns snuttis alltså! och alla nya killar som jämt addade dig,haha..

2010-12-22, 14:27:20 - URL: http://kkump.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha känner igen killen till höger.. han ha skrive me jag också (jag antog du skrivit med han då su var 12)

2010-12-22, 18:32:03 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: