Mr, mr

hejsan,
idag har jag inte mått så bra, har mest varit orolig, men jag tror dom förstår mig lite.. förutom min kära ****.
men nu har det värsta rett ut sig, och vi får bara hoppas att allt blir bra! :)

och du, du behöver inte vara rädd för ngt,
jag kommer alltid finnas, du kmr inte tappa mig :) jag kan stå upp för mig själv, tycker faktiskt dom inte ska bry sig, eller hur?..

helgen.. undra hur den kommer se ut?
evalena kankse ska sova här, och det hoppas vi på! :) jag har bestämt att vi ska tjocka oss då ;D


(och nej, jag vet inte vad jag gör på bilden ;p)
jag älskar er, ni är bäst! ni vet vilka ni är

jag måste köpa hårinpackning! och jag och evalena ska snart till umeå! :) det taggar vi, sen så fyller hon år imrn och puss på det!

  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: