skola

nu sitter jag på skolan och ska egentligen söka fakta om typ George Washington eller nåt, jag vet inte.
jag kan fan inte vara annat än glad nu, det går inte. jag får sån jäkla julkänsla just nu så det går bara inte!
typ igår när jag somnade så regnade det, och imorse när jag vakna vare typ 1 dm snö och det snöade fortfarande! fyyyfan va härligt, snacka om..

jag måste typ sätta mig ner idag när jag har kommit hem och tänka efter hur mitt rum ska bli, jag ska ju göra om det men han inte kommit fram till hur riktigt än, vet bara hur jag ska ha sängen, tv:n/garderoben och typ sånt. jag vet typ väggarna också. men dte är allt,

JAG TAGGAR LOV, nån annan som gör det?!

måste sluta skriva nu så jag hinner nånting,

xoxo/kkannafanta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: