kväll

hejhej, :)
har inte skrivit på hela helgen men har typ haft fullt upp med älsk :) fast, han är inte här nu :( men ska förhoppningsvis dit i helgen, fast han ska typ komma på tisdag :) kommer att tänka på att vi är med varann ganska mycket för att bo så långt ifrån varann.

iaf så har jag&älsk gjort lite saker, som att vare hos sofia, och jag tycker helt ärligt synd om henne! haha, hela hennes lägenhet gick typ sönder, stackkkarn.

ikväll har jag äte typ mkkkt och sånt, känns bra;p men mamma håller fortfarande på me sitt jävla snack.. "få man nån mat? det syns inte.." -"men jag ät ju som fan" -"jagvet, men du rasar.."
helt ärligt kanske man ska bli glad, men jag blir inte det. vet inte varöfr.

aja, nu ska man gå, FAST FÖRRESTEN MINA TÖJNINGAR HAR KOMMIT : DDD<333

xoxo/kkannafanta



forever and ever baby! you make my day!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: