allt möjligt.

gud, jag har varit jätte oaktiv!
jaja, älsk har iaf varit här nu sedan igår, och på tal om igår, jag,mamma&gunilla och då köpte jag ett par gråa team sportia byxor, ett par jeans, och en tröja.
mamma köpte även ett par småsöta vantar till mej (a)
vi handlade även saker till mitt rum! :) tapeterna tycker jag var fina iallafall, och imorgon på dagen ska jag börja plocka ur mitt rum! :)

på fredag ska jag till älsk igen :)
(undra varför jag hela tiden skriver älsk istället för andré?) haha,
jag stannar där över hlegen, sen är det skola igen.. jag vill inte :(

tagga halloween! : D

FÖRRESTEN, grattis Leif Kristoffer André Tannå på våran 8månaders-dag!
you&me through life, jag älskar dej.

ha en bra kväll!

xoxo/kkannafanta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: