tisdagkväll

shohej!nu sitter jag och får torka i hjärnan eftersom jag inte kmr på ngn låt att lyssna på.. -.- kom med förslag på bra låtar! har fan ingen fantasi.

ikväll har jag varit med evelyn och evalena :) kulkul, 2&½ män ääääger B)

IKVÄLL ÄR DET TYDLIGEN SESONGSAVSLUTING ELLER VAFAEN D HET PÅ DESPERATE HOUSEWIFES!!!!!!! OHSHIIET. måste ses!

aja, nu ska jag försöka hitta på ngt att göra, sen se tv, skrive mer sen (haha, nerd.),

xoxo/kkannafanta



jag tycker bilden är söt, så de så.
Postat av: Neeellaa

bra låt tips :)

space cowboy - boyfriends hate me

Jay sean & lil wayne - down

Jason derulo - whatcha say

:) <3

2009-12-09, 21:51:37 - URL: http://neeelllaa.blogg.se/
Postat av: anonym [;

DANCING IN THE DARK!!!!!<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-09, 22:11:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: