tisdag

helluuu, jag har tråkigt, men jag sitter ändå vid datorn. Hur kan det gå till? :(
skola idag >hk. fyfan se mätt man blev, uschaa

ikväll blire ug me älsklingspenisen min och kanske fler? :) u never know.
jag vill förresten ha jul nu :(

birthday -> 9 dagar kvar :) längtaaa
btw så ha jag tänkt på en sak, nästa år fyll pontus arton och kag fremton --> storkalas? (a) if you know what i mean. HAHA, han kmr aldrig vilja.

dagens värsta: att jag blev så jävla mätt på hk'n & att ngn jäkel i min familj har öppnat min chokladkalender.. >:C

dagens bästa: vetinte, kanske att jag fyller år snart? är så taggad :) har typ aldrig varit så taggad, och det märks eftersom jag tjatar om det hela tiden..

xoxo/kkannafanta



jag älskar andré.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: