måndag.

hejhej, jag blir galen. jag är fan aldrig frisk, om jag int ha ont i ryggen har jag hosta,'. om jag int har ont i näsan så har jag feber. GAAAALEN!

nu har jag iaf fått hem mamma&pappas, pontus och jonnas julklappar så tidigare satt jag och slog in dom :) man får jättemycke julkänsla när man gör sånt, man blit värsta glad :) haha, dessutom har jag lagt julklapparna under granen på mitt rum (a) ser ändå sött ut.

jag vill att det ska vara den 17e nu! och jul direkt efter! :) guuu, va skönt.

>ihelgen är ju nattöppet btw ;o N A J S B A J S, haha, "vadå najsbajs?"

btw, helgen har varit nice dessutom :) 
* fredag - kanske inte så lyckad, men ändå kul :) alltså, ug.
* lördag - på dagen kom evalena hem till mig och andré och vi satt& spela kort och åt lussebullar medans vi såg tv, mkkt me mys :)
* söndag - gofika hos farmor, 66 år :)
- jag tykcer förresten det är dör lite helg :(

men nu ska pontus ha datorn, så måste gå,

xoxo/kkannafanta 



GLÖGG! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: