lördag

helluu,
jag sitter hos älsk medan han gör mat, haha så duktig han är (a) eller gör mat & mat, han värmaer upp rester ;p

igår var ju lyckat.. jag fattar inte.
hatar dessutom att vara ovän med folk utan att ha gjort ngt..



den här bilden minns jag, första gången andré var hemma hos mej :)
haha, det var värsta pinsamt ändå



soetbildn på älsk! :) jag minns den, då hade vi varit tsm i typ bara några månader, och på tal om det så har vi snart varit tsm i tio månader ;o känns inte som det, känns bara som om tiden har runnit iväg..
men det har varit bra :)

nella ha inte hunnit fixa bloggen :( men hoppas hon gör det snart,
btw, evalnea är fan bäst ;p
haha, finns ingen som hon <3

xoxo/kkannafanta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: