why don´t you scream?

glad alla hjärtans dag! :)
jag har typ ätit tårta, har inte firat precis, menmen

igår var jag och älsk och ngra till och kollade på live elephant :) jag fatta inte hur fan man kan groula (stavning?) en hel jävla låt ;o sen typ 70 till efter det, han borde ha ont i halsen : ]


dom gick att lyssna på :)


iaf så ha älsk varit här i helgen, och jag hatar när han ska hem :( saknar han redan, fast han bara for för ca 20 minuter sedan.

men ska nog göra ngn nytta nu, fast det kmr sluta med att jag ser på tv ;p men aja,

hejd;*
Postat av: Askronja

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2012-06-22, 14:44:15 - URL: http://askronja.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: