it´s not real, you can´t hold it in your head

shasha ;D
ikväll har jag ätit ännu mer socker = tårta -.-
men det är lite mkt jättegott så man kan ju inte stå emot :( fuck att socker ska vara beroendeframkallande.. iaf, så ska jag försöka vara nyttig då jag kmr ihåg det (a) goodaluckka

hah, nu ska jag se typ real housewifes of nwe york eller ngt ;p

Dina verkar ju vara värsta bitchen typ ;p

jag gillar btw inte den nya typ skitzofrena (stavning?) killen, uschaaa.
han frågar typ hela tiden om man vill följa med honom ngnstans på kvällen eller ngt, och han sa att evalena var sexig bla. han säger typ oxå sånna saker till massa andra, har hört ett antal han har sagt till, fyyyyfan!

aja, nu ska jga sluta skriva,
gnatt!;*


åh, vad jag älskar dej..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: